KALİTE POLİTİKAMIZ;

UMAT-Umumi Mağazalar Türk A.Ş. Umumi Mağazacılık yapmak üzere 07.05.1937 tarih 6449 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün talimatlarıyla kurulmuştur.

Kuruluşundan bugüne kadar tarihsel birikime sahip olan Şirketimiz, antrepoculuk faaliyetlerini geliştirerek bugün 22.000 m² kapalı alan olmak üzere toplam 39.000 m² alanda tecrübeli kadrosu ve uzun yıllardır sağladığı güven duygusu ile

  • Yüksek hizmet kalitesi,
  • Müşteri değerlerine özen,
  • Sürekli müşteri memnuniyeti,
  • Etik değerlere bağlılık,

İlkelerini benimsemiştir.

Bugüne kadar bağlı olduğumuz ilkeler doğrultusunda, hizmet kalitesini sürekli kılmak, sürekli iyileştirmeyi amaç edinerek müşterilerimize uluslararası standartlarda ürün ve hizmet sunmak amacıyla; TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ile faaliyetlerimizin her aşamasında hizmet kalitemizi arttırmak için Yönetim Kurulu olarak,

  • Kalite Yönetim Sistemini uygulayacağımızı,
  • Tüm yönetim sistemimizde sürekli iyileştirme içinde gelişmeye odaklı olacağımızı,
  • Müşteri memnuniyetine her zaman en üst seviyede değer vereceğimizi,
  • Tabi olduğumuz 4458 sayılı Gümrük Kanunu’nda belirtilen yasal şartlara uyacağımızı taahhüt ederiz.